Free Discussion

این دوره ها بر محور بحث آزاد و یا نمایش یک فیلم آموزشی، با موضوعات گوناگون برگزار می شود.از نقطه نظر تئوری و عملی این نوع آموزش در ارتقا سطح علمی زبان آموزان بسیار موثر است.بازخوردهای مثبت این نوع کلاس، دانشجویان بسیاری را برای شرکت در این دوره ها ترغیب کرده است.

مزایای این دوره ها :

زبان آموز فرصت بیشتری می یابد تا از واژگان و ساختارهایی که در خلال سایر کلاس ها آموخته استفاده کند.در نتیجه، این ساختارها که در ابتدا، دانش غیرفعال در ذهن زبان آموز به شمار می روند و زبان آموز معمولا در درک آنها مشکلی ندارد اما در به کار بردن آنها در می ماند، بعد از چندبار تکرار و کاربرد (و در صورت کاربرد اشتباه، تصحیح آن)، به دانش فعال زبانی شما عزیزان تبدیل گشته و جزء فراموش نشدنی آن می شوند.

از دیگر مزایای کلاسهای بحث آزاد و فیلم، می توان به موضوع محور بودن آنها اشاره کرد.زبان آموز در هرجلسه از کلاس به بحث درباره یک موضوع خاص می پردازد و با واژگان و اصطلاحات کاربردی آن حیطه آشنا می شود و در صورت شرکت فعال در کلاس به آنها تسلط می یابد.

این دوره به زبان آموزانی توصیه می شود که سطح زبانشان upper intermediate و advanced  می باشد و قصد دارند در یک بازه ی زمانی کوتاه مدت سطح اسپیکینگ خود را ارتقا بدهند.

در این دوره مهارت اسپیکینگ, با تکیه بر کاربرد صحیح ساختارها, لغات و collocation ها بهبود می یابد.

استفاده از Input مناسب به همراه سری کتاب های Impact وجه تمایز ما از دوره های مشابه می باشد.

یکی از موضوعاتی که برای اخذ نمره بالا در آزمون های بین المللی بسیار اثرگذار است استفاده صحیح از واژه ها و گرامر در اسپیکینگ است. ازاین رو ,این دوره به عنوان مکمل برای داوطلبان آزمون های تافل و آیلتس نیزتوصیه می گردد.

ارسال پیام

*
*
*